است طب سوزنی مفید برای بیمار به دیالیز
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

است طب سوزنی مفید برای بیمار به دیالیز

است طب سوزنی مفید برای دیالیز PatientTo رک و پوست کنده می شود، تنها بسته به طب سوزنی است به اندازه کافی به از شر دیالیز نیست، اما این درمان برای از بین بردن آن نشانه های نارسایی کلیه بسیار مفید است. با کمک این درمان، بیمار نارسایی کلیه می تواند یک زندگی با کیفیت زندگی می کنند.
آیا طب سوزنی برای بیمار نارسایی کلیه باشه؟
طب سوزنی دارای مزایای بسیاری برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی، می تواند کمک به بیماران برای از بین بردن درد، استرس روانی، بهبود مشکلات خواب، تنظیم اختلال کلیوی و سیستم ایمنی بدن. اگر بیماران مبتلا به دیالیز طب سوزنی برای یک مدت طولانی، آنها را از پیشرفت های بزرگ در این بیماری، مانند کوتاه کردن دیالیز هر بار از 3 ساعت به 2 ساعت، و فرکانس دیالیز نیز کاهش خواهد یافت. علاوه بر این، طب سوزنی همچنین می توانید از بین بردن عوارض ناشی از دیالیز، مانند فشار خون پایین، گرفتگی عضلانی عضلات و کم خونی کمک می کند.
از بالا، ما می توانیم مطمئن شوید که طب سوزنی برای بیمار به دیالیز بسیار مفید است.
در واقع، طب سوزنی است همچنین برای بیمارانی که دیالیز اند را ندارد مفید است، با طب میکرو چینی Osmotherapy، یک درمان موثر از نارسایی کلیه همکاری، آن می تواند به تاخیر بیمار کمک کند و یا جلوگیری از دیالیز با تعمیر بافت کلیه آسیب دیده خود و حفاظت از باقی مانده خود را عملکرد کلیه است.
اگر شما علاقه مند در طب سوزنی و طب چینی دیگر برای نارسایی کلیه هستند و یا می خواهید به خلاص شدن از شر دیالیز، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا پیام زیر را ترک، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-treatment@hotmail.com





:: بازدید از این مطلب : 82
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 15 دی 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: